TECHNIKA OBSLUHY 

 

 

Jsou trvale platná pravidla platící při obsluze.

 

Patří zde:

1. Rychlost obsluhy

      – svými pohyby, chůzí a vystupováním musíme dát hostovi najevo, že ho

         chceme rychle obsloužit.

 

2. Přesnost obsluhy
– je velmi důležitá při objednávání, bonování, obsluze, inkasu a odvodu tržeb,
  důležité je dodržovat pořadí obsluhy hostů dle doby příchodu do restaurace

 

3. Nehlučnost obsluhy
– při práci nehlučně manipulujeme s inventářem

    -  služební záležitosti vyřizujeme mimo odbytové místnosti a nedovolujeme příliš
   hlasité objednávání zboží ve výrobních střediscích

 

4. Poctivost obsluhy

 

5. Klid při obsluze
– číšník by se měl věnovat své práci a neřešit na pracovišti své osobní    problémy

 

6. Opatrnost
– dbáme na to, abychom hosty nepolili, jinak sjednáváme nápravu

 

7. Dodržovat zásady hygieny a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

    - během obsluhy nás hosté neustále sledují